2009. szeptember 22., kedd

egri hétvége






Érdekes hétvége áll a hátam mögött.
Ha a történet legelejére tekintünk vissza majdnem egy hónapot kell utazni az időben visszafele. Amikor is eldöntöttük Luval hogy ezt a hétvégét ismételten kedvenc városunk utcáit róva fogjuk eldönteni imádott barátaink társaságában. Lebeszéltem a kocsit is amivel megyünk de még 20% esély volt még arra hogy nem aktuális de bíztunk benne hogy ez csekély mennyiség a 80hoz képest :D Az alvóhely nagyon de nagyon nem akart összejönni...de úgy voltunk vele hogy majd megoldódik.. Minden akadályt legyőzünk mi ketten! :D Nos abból volt bőven. Az utolsó pillanatban kiderült hogy nem lesz kocsi...gyors átszervezések hada... péntek 14 47 vonatállomás indulunk Pestre,onnan Gödöllő majd autóval Eger^^ Minden szép és jó Nyugatitól lesz még egy óránk átsétálni Keletibe elérni a vonatot.Elméletben a terv ütős :D Szóval a gyakorlatba való átültetés hibázott pindurit:D megérkeztünk a Keletibe és 5 millió ember állt sorban a pénztárnál...xD Izgulunk izgulunk...5 percünk van elérni a vonatot ami a pályaudvar másik feléről indul... mikor a jegy a kezünkben kerek 1 percünk volt felszállni:D A történet a következő: Luval egymásra nézünk és elkezdünk izomból futni cikázva a tömegen keresztül:D odaérünk a vonat pont indul..-.-' Na de megállt szerencsére és felpattantunk. Éljen tehát sikerült a terv! A vonaton erősen elgondolkodtunk hogy a következő manőver az lesz h ki fog fogyni a benzin majd a kocsiból... Megérkeztünk Gödöllőre Bandi és Netti már ott vártak^^ Indulááááás. Negyed óra múlva Bandi bejelenti hogy ha nem találunk benzinkutat nagy bajban leszünk...(lottóznunk kéne..xD) De a helyzet megmenekült a következő MOLnál:D Az autópályán kisebb szívinfarktust előidéző helyzetek...de ne menjünk bele :D Eger határát átlépve Luji felsóhajtott hogy megérkeztünk nagy baj nem lehet már... persze gondolta Ő ! Balázsékhoz tartva majdnem frontális ütközés...na de túléltünk nem lett semmi baj:D A buli jó volt bár kicsit langyi:D Jó volt találkozni mindenkivel^^ Téveszmén most nem zúztam de lehet jobban jártam és megúsztam a foltokat is. Az alvás az így elmaradt...kicsit készek voltunk de nah...reggel megismerkedtünk Gergellyel és Gergővel xD Velük töltöttük az egész napot és nagyon mókás társaság voltunk! elneveztek minket Blablának és Nanának :D A történethez hozzátartozik az az apró szösszenet hogy ágyat testközelből nem láttunk már 40 valamennyi órája xD De nekünk mit sem számítanak az ilyen apróságok.a szombat estét
Egrixben töltöttük,olyan szokványos este volt:D De legalább olyan emberekkel akiket szeretünk^^ Luji szemei és persze az enyémek sem akartak nyitva maradni...:D De Balázs,imádott Balázsunk azt mondta hogy aludhatunk Nála*-* Hát így történt hogy Luji 45 és az én 43 alvás nélkül töltött óránk után
végre nyugovóra térhettünk:D Azt hittük ezután már nem történhet semmi baj...igen hittük csak -.-' A telefon ébresztöjének beállítása megtörtént csak Luji figyelmen kívül hagyta,
hogy a hétvége ki van kapcsolva x'D Reggel Balázs ébresztett minket azzal hogy már elmúlt 7 óra:D
A vicc csak az hogy fél 8kor indul a buszunk haza és a város másik felén vagyunk...
az összes szitkozódást visszatartottam^^ (csodálkoztam is hogy ment xD) Noh de ez van nem érjük már el azt a buszt de nekem haza kell érnem... Kiagyaltam hogy felmegyünk Pestre busszal onnan meg kecsóra.
a hétvége során ez a terv valósult meg gebasz nélkül:D És haza is értünk fél 1re^^ Biztosan kihagytam jó sok dolgot de az már egy másik történet:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése